veelgestelde vragen

FAQ

Wat is de levertijd van mijn bestelling? 

Wij doen zorgvuldig ons best de bestelling zo spoedig mogelijk bij je af te leveren. De bestelling wordt, mits anders aangegeven, binnen twee werkdagen verzonden. De levering van onze producten verloopt via de postbode of pakketbezorger van PostNL. Over het algemeen zal de levering de eerstvolgende werkdag tussen 9:00 uur en 18:00 uur plaatsvinden. Helaas kunnen wij het moment van aflevering niet garanderen en kan het voorkomen dat het iets langer duurt. Meer informatie over levertijden kun je hier vinden.

Kan ik mijn bestelling bij jullie ophalen?

Nee helaas, het is niet mogelijk om artikelen af te komen halen. 

Kan ik een product op maat bestellen?

Zeker! Wat leuk dat je daar interesse in hebt. Hier vind je meer informatie over producten op maat. Stuur een mailtje via info@studiodaydream.nl, via onderstaand contactformulier of via Instagram@studiodaydreamnl en dan neem ik, Mylène, zo snel mogelijk contact met je op! 

Kan ik per telefoon of email bestellen?

Bestellingen kunnen via de webshop besteld worden. Heb je vragen? Neem dan contact op via de mail: info@studiodaydream.nl

Ik wil een bestelling plaatsen & het product staat op uitverkocht. Wat nu?

Het kan zijn dat het product dan even niet op voorraad is maar snel weer kan worden bijgevuld. Neem contact op via info@studiodaydream.nl, dan gaan we er voor je achteraan!

Ik heb een bestelling geplaatst & geen bevestiging ontvangen. Wat nu?

Mocht de bevestiging niet in je spam terecht zijn gekomen, neem dan even contact op via info@studiodaydream.nl dan zoeken we het voor je uit. Misschien zit er een typefoutje in je mailadres bijvoorbeeld.

Ik wil mijn bestelling graag retourneren. 

Het kan wel eens voorkomen dat je toch niet tevreden bent met een besteld product. Gelukkig is het geen enkel probleem om het product te retourneren. Wat de reden ook is, je hebt het recht de bestelling tot 14 dagen na ontvangst te retourneren. Neem voordat je een product retourneert, altijd eerst contact op via info@studiodaydream.nl

Goed om te weten:

  1. In de mail met de track & trace van uw bestelling bij Studio Daydream vindt u een knop om een retourlabel te downloaden.
  2. Download het retourlabel, verpak de bestelling zorgvuldig en bevestig het retourlabel zichtbaar op het pakket. De kosten van de retourzending zijn voor eigen rekening. 
  3. Het artikel dient, indien redelijkerwijze mogelijk, in de originele verpakking retour te worden gezonden, inclusief alle meegestuurde items. 
  4. Lever het verzendklare retourpakket in bij een PostNL-punt. Voor het versturen van het pakket hoef je niet meer te betalen bij het servicepunt.
  5. Zodra wij het product in goede orde hebben ontvangen, storten wij het aankoopbedrag binnen 14 dagen terug op uw rekening.
  6. Is het product beschadigd aangekomen? Neem dan direct contact op via info@studiodaydream.nl

Lees meer over retourneren op de retourneerpagina. 

Kan ik via Studio Daydream een product laten bezorgen naar iemand anders? 

Dat is zeker mogelijk.

Hierbij is het belangrijk dat je de volgende stappen doorloopt.

  1. Kies een kaartje voor de ontvanger en stop het kaartje in je winkelmandje. 
  2. Wil je er een persoonlijke boodschap op het kaartje bij? Voeg dan de persoonlijke boodschap toe in de checkout bij 'Speciale instructies voor bestelling'. 
  3. Vul bij het factuuradres jouw eigen gegevens in.
  4. Vul bij het afleveradres het adres van de ontvanger in
  5. Nu is het afwachten tot de ontvanger een kaartje ontvangt namens jou : )

Let op: Er kan maar 1 verzendadres per bestelling ingevuld worden. Wil je naar meerdere adressen een kaartje laten sturen? Maak dan voor elk afleveradres een nieuwe bestelling aan.

Staat jouw vraag er niet bij?

Neem contact op via info@studiodaydream.nl of vul het contactformulier in. Ik denk graag met je mee!

Contactformulier