Skip to content

Jouw bijzondere ontwerp werkelijkheid zien worden? Klik hier om direct samen te werken!

Search
Cart

FAQ

Heb je vragen? Misschien staat jouw vraag hieronder in onze veelgestelde vragen! Staat jouw vraag er niet tussen? Neem dan contact op via info@studiodaydream.nl

Maatwerk

Wat houdt maatwerk in?

Maatwerk betekent dat ik ontwerpen creëer die volledig zijn afgestemd op jouw specifieke wensen en behoeften. We werken nauw samen om ervoor te zorgen dat het eindresultaat volledig bij jou past. Een belangrijk moment vieren als een verhuizing, geboorte of een huwelijk? Ik sta klaar om jouw speciale moment vorm te geven, zodat je die herinnering voor altijd kunt koesteren.

Wat is de doorlooptijd van een ontwerp op maat?

De totale doorlooptijd is afhankelijk van de complexiteit van de opdracht en het aantal correctierondes dat nodig is. Over het algemeen duurt het proces van het maken van een ontwerp ongeveer 5 tot 6 weken. Voor meer uitgebreide ontwerpen kan dit langer duren. De doorlooptijd omvat verschillende fasen zoals onderzoek, inspiratiefase, het maken van schetsen, de uitwerking, correctierondes en het eventueel gereedmaken van een drukklaar bestand.

Wat zijn de kosten voor een ontwerp op maat?

De kosten hangen af van het type en de omvang van het project. Na ons eerste contact kan ik je een op maat gemaakte offerte aanbieden. We zijn transparant over de kosten, zodat je precies weet waar je aan toe bent.

Hoe lang duurt de productie en verzending van het drukwerk?

Drukwerk wordt doorgaans binnen 2 werkdagen na bestelling bezorgd. Wanneer je bijzondere afwerking hebt zoals foliedruk of een speciale stansvorm kan dit extra productietijd opleveren van minimaal 2 dagen. Ik houd je vooraf en tijdens op de hoogte van het productieproces.

Kan ik tussentijds wijzigingen aanbrengen in het ontwerp?

Ja, ik vind het ontzettend belangrijk dat je tevreden bent met het eindresultaat. Tijdens het ontwerpproces kun je feedback geven en wijzigingen voorstellen. Deze zal ik altijd waar mogelijk doorvoeren.

Ik wil een geboortekaartje op maat laten maken. Hoe lang van tevoren moet ik contact met je opnemen?

Hoe eerder je contact met mij op neemt, hoe groter de kans voor het een plekje in mijn agenda. Het is fijn als je minimaal 3 tot 4 maanden voor de uitgerekende datum of de verzenddatum van de kaarten, contact met mij opneemt.

Neem je ook spoedopdrachten aan?

Ja! Ik neem spoedopdrachten aan, afhankelijk van de huidige werkdruk en de omvang van het project. Neem zo snel mogelijk contact met mij op via de mail of via het contactformulier. dan kijk ik graag met je mee naar de mogelijkheden.

Kan je voorbeelden van eerdere maatwerkprojecten laten zien?

Op de website kun je mijn portfolio bekijken met een selectie van eerdere projecten.

Kan ik een ontwerp ook door jou laten drukken?

Er zijn veel mogelijkheden en veel verschillende papiersoorten. Ik begrijp dat dat overweldigend kan zijn, zeker als je niet weet hoe je een bestand drukklaar moet maken. Daarom neem ik dat werk graag uit jouw handen, zodat jij alleen nog maar bij de brievenbus hoeft te wachten! Laat je het ontwerp liever zelf drukken? Ook dat is geen probleem. Ik zorg ervoor dat het ontwerp helemaal druk-ready is!

Word ik eigenaar van het werk?

Nee, het auteursrecht blijft altijd van de maker.

Mag ik jouw werk zelf aanpassen of bewerken?

Ik pas graag de illustraties aan waar nodig op basis van jouw feedback tijdens onze samenwerking. Het is niet toegestaan dat je dat zelf doet, in verband met de auteursrechtwet.

Webshop bestellingen

Wat is de levertijd van mijn bestelling? 

De bestelling wordt, mits anders aangegeven, binnen twee werkdagen verzonden. De levering van onze producten verloopt via de postbode of pakketbezorger van PostNL. Over het algemeen zal de levering de eerstvolgende werkdag tussen 9:00 uur en 18:00 uur plaatsvinden. Helaas kunnen wij het moment van aflevering niet garanderen en kan het voorkomen dat het iets langer duurt.

Kan ik mijn bestelling bij jullie ophalen?

Nee helaas, het is niet mogelijk om artikelen af te komen halen. 

Kan ik een product op maat bestellen?

Zeker! Wat leuk dat je daar interesse in hebt. Hier vind je meer informatie over producten op maat. Stuur een mailtje via info@studiodaydream.nl, via onderstaand contactformulier of via Instagram @studiodaydreamnl en dan neem ik, Mylène, zo snel mogelijk contact met je op! 

Kan ik per telefoon of email bestellen?

Bestellingen kunnen via de webshop besteld worden. Heb je vragen? Neem dan contact op via de mail: info@studiodaydream.nl

Ik wil een bestelling plaatsen en het product staat op uitverkocht. Wat nu?

Het kan zijn dat het product dan even niet op voorraad is maar snel weer kan worden bijgevuld. Neem contact op via info@studiodaydream.nl, dan gaan we er voor je achteraan!

Ik heb een bestelling geplaatst en geen bevestiging ontvangen. Wat nu?

Mocht de bevestiging niet in je spam terecht zijn gekomen, neem dan even contact op via info@studiodaydream.nl dan zoeken we het voor je uit. Misschien zit er een typefoutje in je mailadres bijvoorbeeld.

Retourneren

Use this text to share more information about your store.

Kan ik mijn bestelling retourneren?

Heb je iets besteld via de webshop, maar ben je toch niet helemaal tevreden met het bestelde product? Gelukkig is het geen enkel probleem om het product te retourneren. Wat de reden ook is, je hebt het recht de bestelling tot 14 dagen na ontvangst te retourneren. Neem voordat je een product retourneert, altijd eerst contact op via info@studiodaydream.nl

Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?

Retourneren werkt als volgt:

  1. In de mail met de track & trace van uw bestelling bij Studio Daydream vindt u een knop om een retourlabel te downloaden.
  2. Download het retourlabel, verpak de bestelling zorgvuldig en bevestig het retourlabel zichtbaar op het pakket. De kosten van de retourzending zijn voor eigen rekening. 
  3. Het artikel dient, indien redelijkerwijze mogelijk, in de originele verpakking retour te worden gezonden, inclusief alle meegestuurde items. 
  4. Lever het verzendklare retourpakket in bij een PostNL-punt. Voor het versturen van het pakket hoef je niet meer te betalen bij het servicepunt.
  5. Zodra wij het product in goede orde hebben ontvangen, storten wij het aankoopbedrag binnen 14 dagen terug op uw rekening.
  6. Is het product beschadigd aangekomen? Neem dan direct contact op via info@studiodaydream.nl